چند بار از دیالیز باید بیمار نارسایی کلیه را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چند بار از دیالیز باید بیمار نارسایی کلیه را

مشخص شده است که دیالیز برای از بین بردن این علائم از ناشی از نارسایی کلیه مفید است، اما برای بیمار متفاوت دکتر ممکن است زمان های مختلف دیالیز برای آنها توصیه می شود. سپس چند بار باید بیمار را؟
در واقع، بار دیالیز باید با توجه به عملکرد کلیه باقی مانده بیمار ساخته شده است. اگر حجم ادرار بیش از 800ML / روز است، که نشان می دهد وجود دارد باقی مانده بیش از عملکرد کلیه 8ml / دقیقه، برای کسانی که بخشی از مردم آنها نیاز به ساعت dialysis10-12 برای هر هفته. اگر حجم ادرار کمتر از 800ML / روز است، آنها نیاز به دیالیز 12-15 ساعت برای هر هفته، سه برابر بهتر از 2 بار است. میانگین افرادی که هیچ عملکرد کلیه باقی مانده، این است که هیچ ادرار، آنها نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن دیالیز کافی، 3 بار در هفته، 4/5 ساعت در زمان در تقاضا است.
چرا بیمار باید دیالیز بر این اساس است؟
اگر مردم می توانند دیالیز کافی نیست، ایمنی آنها کاهش خواهد یافت و برخی از عوارض رخ خواهد داد، که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. چه بدتر، آن را به نرخ عفونت، که این بیماری پیچیده تر خواهد ساخت را افزایش دهد. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید کاهش نمی بار دیالیز بدون با دکتر خود ارتباط برقرار کنید.
چه باید بیمار به زندگی می کنند بهتر است؟
به جز دیالیز، مردم نیز باید با توجه به داروها و مواد غذایی آنها را، که ممکن است اثر درمانی را تحت تاثیر قرار پرداخت. اول، آنها باید فشار خون را به خوبی کنترل کنید، پس از آن تغذیه به اندازه کافی مصرف و کنترل مصرف آب، که می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند.
در یک کلام، دیالیز کافی نکته کلیدی برای طولانی طول عمر بیمار قبل از دریافت آنها دیگر درمان یا کلیه جایگزین پیوند است. به طوری که همکاری با دکتر خود، که می تواند به شما اطمینان دهم که یک زندگی با کیفیت.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: